Komentari za tekst "Vaša 37. nedelja trudnoće"

Komentara
2629
Ostavite komentar
Ja sam imala bolove kada sam se javila kod lekara ostavili su me 3 dana u bolnici da proprate i pojacala dolu utrogestana i dali mi aleract jer beba jos uvek nije spremna. Okrenuta je karlicno. Za 8.7 mi je zakazan carski a inace mi je termin 23. 7
Moj savet ti je da se javis u bolnicu
I mene cijeli dan bole ledja, krsta, ne mogu iz kreveta ustati, imam strah da uskoro nastupa porod
Da li neko zna kako funkcioniše porodilište u Smederevu, i da podeli neko svoje iskustvo😊
Molim zenice koje znaju da mi napisu sta mi sve od dokumentacije, brisevi i ostalo treba za bolnicu u Kragujevcu?
Poslednji brisevi vagine,cerviksa,nosa,usta i stolica... uput za porodiliste, poslednje analize krvi i urina iz devetog meseca,RH faktor ,krvna grupa i mislim da je to to, ja sam spremila to, ništa drugo, termin mi je 30 juli 💋 evo ti mejl ako želiš još nešto da me pitaš 😊 tanackovickatarina31@gmail.com pozdrav i srecno ,možda se i vidimo u porodilištu 🥰🥰🥰
37 sam nedelja termin mi je 22 jul trebala sam da prestanem sa utrogestanom pijem ga od 8 meseca al mi je doktorka dala jos 2 kutije do pon da pijem,treca beba u pitanju,da li da pijem ili ne ona misli ako ne budem pila da cu odmah da se porodim
Ja ga nisam pila uopšte, celu trudnoću sam otvorena, sad ulazim u 38.nedelju i nisam ss porodila... Mnogo mi je smetao i nisam mogla da ga koristim, čak ni vaginalno...
Mozda ipak treba poslušati sada sam 37nedelja pijem utrogestan 3×2 od 100mg i aleract 2×1. Pila sam u bolnici 2 dana da se nebi porodila jer je beba sitna. Inace mi je beba karlicno pa su mi zakazali carski za 8.7. I do tada da pijem lekove
zene kakvo je stanje na Frontu?
Молим женице које знају шта тачно треба од документације, налази, брисеви и то, за Вишеградску да ми напишу. Плиз.😊 Поздрав
Ja iskreno ne znam... Ali nadam se da ce neko odgovoriti jer cu morati tamo posto se pretvaraju ostale u kovid 🤷‍♀️
Dali nekome oticu noge i dali znate zbog cega termin mi je 17.07. 2020.
Meni otiču previše,pa vrvt je od vode, mžd soli i ove vrućine
i meni oticu al od vrucine a termin mi je 22 jul
oticanje je uobičajeno u trudnoći posebno u poslednjem mesecu, a takodje ako su vam proteini niski onda bude i malo izrazajnije.
Meni oticu 😔 termin mi je 27.7.20
meni su pocele da oticu noge od vrucine..

Чим сам ушла у девети, мени мало прсти на рукама повремено отекну али брзо спадне, ноге још не. Због врућине и задржавања воде у организму. За девети месец кажу да је то нормално.😊 Мени је 22 јул термин.
Sasvim normalna pojava u trudnocu vise odmaraj sve je to normalno...
Žene, jel išla neka u Dragiše Mišović na razgovor za epidural??
Vratite se nazad na tekst
Ostavite komentar
Forum
Moja priča

Patronažna sestra koju smo angažovali oko masaže i izmlazanja je optimistična:„Začas ćemo mi to, ne brinite se, uskoro Vaša beba dobija mleko made in...»

Na koji način se odnos sa vašim partnerom promenio kada je u vaš dom stigla beba? »
Nisu sva sredstva za dezinfekciju pogodna za čišćenje svega što vam padne na pamet, niti bismo ih trebali olako koristiti. »
Neobična situacija jutros ispred Instituta za majku i dete u samom dvorištu »
Pogledajte predivne fotografije porođaja carskim rezom »
Pravilna i redovna nega kože lica podrazumeva redvno čišćenje kože »
Posvećujemo pažnju jednoj od najomiljenijih letnjih poslastica »
Swimming Dad odgovara na najčešće nedoumice roditelja u vezi sa plivanjem »
Mama Milena sa nama deli svoje utiske o trudnoći i porođaju tokom korona virusa »
Nisu sva sredstva za dezinfekciju pogodna za čišćenje svega što vam padne na pamet, niti bismo ih trebali olako koristiti. »
Evo zašto su bebe rođene u avgustu posebne »
Naši bebci
  • Mali dzentlmen
  • Mia
  • Moj mali ;)
    Marko
    Smej se smej...
    Gledam majku...
Kažu da odnos očeva s decom snažno određuje koliko će deca biti srećna i zadovoljna kad odrastu »
Kako je poznati ilustrator video trudnoću svoje supruge? »
Nisu sva sredstva za dezinfekciju pogodna za čišćenje svega što vam padne na pamet, niti bismo ih trebali olako koristiti. »
Za sve drugarice koje su nas otpisale onog trenutka kad smo postale mame ... »