odgovora

Objavljeno

Kod mene u kuci svi obozavaju picu. Mm kaze da pravim najbolje testo za picu...Jos dok sam bila student pocela sam da pravim testo po receptu sa onog paradajz pirea. Sve se svodi na sledece. Stavim dve soljice-kao za grand kafu- mleka da se ugreje. U to dodam kasiku brasna i dve kasike secera i trecinu paketica kvasca i pustim da nadodje. U vanglu stavim 5 soljica brasna, dva jaja, malo soli i 5-6 kas ulja. Kad nadodje kvasac dodam u brasno i varjacom zamesim. Testo bude malo redje ali kada ga razmesim dodajem brasna po potrebi. Ovo mi je dupla mera i obicno imam testo za dva puta. Ono sto ostane stavim u friz gde moze da stoji dva tri dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objavljeno

Hvala...probam, pa javljam jer ja nikako nisam zadovoljna receptima koje sam probala i ne mogu da nadjem bas 'onaj pravi' recept za picu!

Inace sam na jednom blogu nasla ovaj recept za mini pizze i fenomenalan je, to cesto napravim!

Mini pizze

Potrebno za testo:

* 1 kg brašna

* 2 kašičice šećera

* 2 kašičice soli

* 2 kašičice sirćeta

* 1 kockica kvasca

* 240 ml ulja

* 250 ml mleka

* 250 ml vode

* 1 žumance

* 50 gr margarina

Za fil:

* rendani kačkavalj

* rendana šunka

* rendane pečurke

* kečap

* origano

U mlako mleko stavite šećer i kvasac da nadođe. Sjedinite ulje, mleko, sirće, so i dodajte nadošli kvasac. Brašnom zamesite testo i ostavite 30-45 minuta da naraste.

Nadošlo testo premesite i podelite na dva dela. Svaki deo posebno razvucite na 1/2 cm debljine na pobrašnjenoj podlozi. Razvučeno testo prvo premažite sa umućenim žumancetom, a onda i kečapom. Na koru naneti sastojke za fil i urolati. Rolate iseći na kolutove i ređati na pleh obložen papirom za pečenje. Na svaki kolut staviti po malo margarina i peći na 200 °C dok ne porumeni.

Posle pečenja pokriti pleh vlažnom krpom i ostavite pizze par minuta da se ohlade.

Prijatno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objavljeno