Status mirovanja

odgovora

Objavljeno

Posto sam student i treba da krenem u cetvrtu godinu a porodjaj mi je u novembru, pa da li zna neko mozda sta znaci status mirovanja na fakultetu.. Da li to podrazumeva da mogu da dajem ispite iz cetvrte godine a da ne budem prisutna na predavanjima..Unapred hvala ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objavljeno

Mislim da status mirovanja jeste isto što i zamrzavanje godine.

Pretpostavljam da to znači da bi možda i mogla da daješ ispite iz prethodnih godina, ali svakako ne bi mogla iz naredne.

Najbolje je da se direktno raspitaš na svom fakultetu jer verujem da to može i da se razlikuje od fakulteta do fakulteta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objavljeno

Aha..pa predpostavila sam da je to u pitanju..Hvala u svakom slucaju ;) Pa onda mi je pametnije da se prebacim na vanredno studiranje, da ne gubim godinu, jer ostalo mi samo 6 ispita do kraja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objavljeno

Posto sam student i treba da krenem u cetvrtu godinu a porodjaj mi je u novembru, pa da li zna neko mozda sta znaci status mirovanja na fakultetu.. Da li to podrazumeva da mogu da dajem ispite iz cetvrte godine a da ne budem prisutna na predavanjima..Unapred hvala ;))

Na mom faksu (Geografski u Beogradu), status mirovanja znači da ne ideš na predavanja te god a možeš polagati samo one ispite za koje si stekla uslov (odradila kolokvijume, seminarske, vežbe). Dakle, samo ispite iz prethodne godine jer ako miruješ ne možeš na kolovijume i td iz sledeće god za koju si dobila status mirovanja.... Tako je na mom faksu, ali ja sam išla po starom programu, možda se za Bolonju nešto razlikuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napravite nalog ili se prijavite da biste odgovorili

You need to be a member in order to leave a comment

Napravite nalog

Postanite član/ica Bebac porodice i uključite se u diskusije na forumu.


Napravite novi nalog

Prijavite se